no-img
سئو سایت استثنایی

سئو سایت بر پایه ی مقاله نویسی و رعایت اصول سئو در مقالات


سئو سایت استثنایی
مطالب ویژه
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

سئو سایت بر پایه ی مقاله نویسی و رعایت اصول سئو در مقالات
zip
دسامبر 30, 2022
$0.00

سئو سایت بر پایه ی مقاله نویسی و رعایت اصول سئو در مقالات


مطمئنا قبل از طراحی سایت بهترین کار شناخت رقبا و جمع اوری کلمات کلیدی برای سئو سایت می باشد . همچنین قراردادن مقالات جدید و منحصر به فرد می تواند شما را به صفحات نخست گوگل پرتاب نماید . اما رعایت نکات سئو سایت و بهینه سازی وب سایت در مقالات بسیار ضروری است اگر در مقالات سئو سایت را رعایت نمایید از نتیجه ی ان متعجب خواهید شد . باید عناوین مقالات نوشته شده در سایت را با کلمات کلیدی وب سایت خود انباشته نمایید و مقالات خود را سئو کنید اما اگر در این کار مبتدی هستید و نمی دانید که کلمات کلیدی خود را در عناوین مقالات چگونه قراردهید این مقاله می توانید یک راهنمای مفید در سئوی مقاله نیسی برای شما باشد .

در این مقاله خلاسه ای نکات مقاله نویسی بر پایه ی سئو شرح داده شده است

استفاه از اصول مقاله نویسی

عنوان مقاله در درجه اول باید درخدمت خواننده باشد. هدف از عنوان مقاله شما این است که خواننده بداند که مقاله شما در چه موردی میباشد. عنوان مطلب محلی مناسبی برای استفاده از کلمات کلیدی می باشد. اما در واقع باید در خواننده حسی برای جذب و خواندن ایجاد نماید. دقت نمایید از دستور زبان و تلفظ صحیح در عنوان استفاده نمایید؛ تا موضوع مقاله به دقت به تصویر کشیده شود.

چند نکته ه ضروری

1- عنوان شما باید آنچه مقاله شما ارائه می دهد منعکس نماید. اغلب اوقات که شخص مقاله را می نویسد و سپس تلاش می کند تا در عنوان مطلب از کلمات کلیدی استفاده نماید، موفق به انعکاس اصل مطلب در عنوان نمی شود.

2- اگر دقیقا! بر روی کلمات کلیدی تاکید نمایید تاثیر آن را در رتبه بندی موتورهای جستجو خواهید دید. از تاثیر آن متعجب خواهید شد…” چرا که نه، فقط کافی است بر روی عنوان مقاله و استفاده از کلمات کلیدی آن تمرکز نمایید”

برای مثال: عنوان “چکمه های پیاده روی”

در عنوان بالا مشکل کجای کار است؟؟

در ابتدا، این عنوان خیلی خاص نمی باشد و خواننده را جذب نمی کند. اگر از عبارت دو کلمه ای در عنوان به جای کلمه کلیدی استفاده می نمایید،‌به اندازه کافی خاص و مشخص نبوده و فوق العاده عنوان کلی می باشد. عنوان مقاله شما باید به طور خاص موضوع مطلب مقاله شما را نشان دهد.

مثلاً اگر موضوع مقاله شما در مورد جنبه های خاصی از ” چکمه های پیاده روی” است؛ پس عنوان مطلب باید موضوع را منعکس نماید: “5 نمونه از بهترین انواع چکمه های پیاده روی”

در صورتی که از عبارات طولانی برای کلمات کلیدی استفاده می نمایید( بین 3 تا 5 کلمه ) در عنوان هم از همان کلمات استفاده نمایید. برای مثال : “چگونه می توان غذای سالم خورد” می توان کلمه کلیدی شما بوده که به جای عنوان مطلب هم بسیار مناسب می باشد. اما بسیاری از کلمات کلیدی طولانی نیاز به اضافه کردن کلمات دیگری به منظور ایجاد حس مناسب برای خوانندگان دارد. به طور مثال: ” مزایای اتومبیل های دست دوم ” عنوان بسیار کلی می باشد و مقاله در مورد موضوع مشخص تری مانند: ” چگونه می توان مذاکره مناسب برای قیمت گذاری اتومبیل های دست دوم داشت “

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سئو سایت

3- این مورد نیاز به گفتن ندارد، اما متاسفانه گاهی اوقات می بینیم که: عنوان مطلب نباید شامل لیستی از کلمات کلیدی باشد. ”

اگر با عنوانی شبیه به این مواجه شدید چه فکر می کنید: “قیمت گذاری اتومبیل های دست دوم- مزایای استفاده از ماشین های دست دوم- معاملات ماشین های دست دوم” !!! این نوع از عنوان هیچ معنی نداشته و برای خواننده مفید نخواهد بود. بدیهی است برای ایجاد عنوان مناسب با کلمات کلیدی تا حد امکان تلاش زیادی کرده و در انتها نیز موفق نشده اصل مطلب را برساند.



موضوعات :
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

mohsen 4 نوشته در سئو سایت استثنایی دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


    دیدگاه ها


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *